Remarketing: must have voor makelaars

05/09/2018  in  Blog

Converteer jouw website-bezoekers naar leads met geautomatiseerde merkbekendheid door middel van Retargeting voor je makelaardij. Wanneer een potentiële lead jouw makelaarswebsite bezoekt, is er een kans van 85% dat deze niet terug zal keren. Remarketing biedt hulp :)

Wanneer een potentiële lead jouw makelaarswebsite bezoekt, is er een kans van 85% dat deze niet terug zal keren. Vat het niet persoonlijk op... dit is het geval bij 90% van de websites. Marketing-guru's wilden dit probleem oplossen, hierdoor werd een nieuwe marketingstrategie geboren: Retargeting (ook wel Remarketing genoemd).
Veel van onze makelaars gebruiken al Retargeting om potentiële leads die hun website hebben bezocht automatisch opnieuw in aanraking te laten komen met hun makelaardij.

Retargeting is een van de meest voorkomende (en kosteneffectieve) strategieën om je naamsbekendheid te vergroten. Wanneer een potentiële lead je website bezoekt, ook al is het maar kort, worden jouw advertenties weergegeven op de andere websites die vervolgens worden bezocht. Dit zijn websites uit het Google Display Network. Dit netwerk is enorm groot en omvat veel drukbezochte websites zoals Nu.nl, Telegraaf.nl, Ad.nl en Buienradar.nl. Je advertenties worden dus geplaatst op websites die jouw potentiële leads leuk vinden. Zo ontstaat dus ook meteen een positieve associatie met jouw makelaarskantoor; en dat in een stadium waarop jouw potentiële lead wellicht overgaat tot de verkoop of aankoop van een woning. Daarom is Remarketing wat ons betreft een must have voor makelaars.

Profiteer van Remarketing voor makelaars

Geautomatiseerde merkbekendheid voor je makelaardij

OFFERTE AANVRAGEN

BlogAliquam vulputate hendrerit turpis