OGonline is officieel Leadinfo Certified Partner, en dat zijn we niet voor niets. Met Leadinfo kun je als bedrijfsmakelaar nog effectiever leads genereren. Met deze nieuwe tool krijg je namelijk inzicht in de bezoekers op je website. Zo kun je ontdekken welke bedrijven interesse hebben in welke objecten en services op je website. Een must-have voor alle bedrijfsmakelaars, als je het ons vraagt!
Tegenwoordig zijn er veel B2B leadgeneratie tools en software, maar ze werken lang niet allemaal even goed. Het Rotterdamse Leadinfo biedt bedrijven een nieuwe manier aan om hun sales een boost te geven. Het bedrijf heeft een technologie ontwikkeld die zakelijke websitebezoekers herkent en daar meteen alle relevante bedrijfsgegevens aan koppelt. Zo kunnen leads veel sneller opgevolgd worden.
Leadinfo herkent bedrijven die je website bezoeken door het IP adres te koppelen aan een slim samengestelde database. Vervolgens tonen ze op een overzichtelijke manier bedrijfsgegevens, e-mailadressen en bijvoorbeeld LinkedIn profielen van het bedrijf. Zo heb je alle informatie bij de hand die nodig is om het eerste contact te leggen. Dit zijn potentiële klanten in een overzichtelijk dashboard.
Om iemand te overtuigen van je dienst of product wil je natuurlijk wel weten waar de persoon aan de andere kant van de lijn in geïnteresseerd is. Daarom toont deze leadgeneratie software je precies welke pagina’s er bezocht zijn en voor hoe lang. In het geval van een bedrijfsmakelaar weet je dus exact welke objecten zijn bekeken. Je weet dan ook direct in welke richting je het gesprek kan sturen.
Aan alle bedrijven wordt automatisch een leadscore gekoppeld zodat je weet welke leads het meest interessant zijn. Komen ze vaak op je website? Dan krijgen ze automatisch een hogere score. Ook wanneer er meerdere collega’s aan de slag gaan met Leadinfo houden ze het overzichtelijk. Aan iedere lead kun je labels en gespreksnotities toevoegen. Zo weet de hele afdeling wat de leadhistorie is.
We raden het niet aan om de bedrijven die één keer op jouw website zijn geweest meteen te gaan stalken met (standaard) mails. Maar als je nou ziet dat een bedrijf al een paar keer op je site is geweest en meerdere pagina’s heeft bekeken, dan is de kans wel groot dat er wellicht serieuze interesse is. Als je meer informatie hebt, kan je een persoonlijke mail opstellen waarbij je vraagt of je iets concreets voor dit bedrijf kunt betekenen. Kortom, vergeet niet om relevant te blijven met je content.
Het toepassen van Leadinfo op je website is volledig in overeenstemming met de GDPR/AVG. Het is wel zo dat het gebruik van deze tool opgenomen moet worden in het lijstje van andere tracking software zoals Google Analytics. Daarnaast worden alleen bedrijven gevolgd met dit systeem.
Heb jij ook interesse en wil je het uitproberen? Je kan het programma 14 dagen gratis testen. Uiteraard is de data binnen Leadinfo van jou. Ook wanneer je stopt met deze leadgeneratie software kun je alle data exporteren, zodat je in de toekomst de oude leads nog kunt opvolgen. Ook wanneer je alleen een trial aanvraagt.
Ben je geïnteresseerd? Vraag nu jouw proefversie aan. Ook fijn om te weten: de proeftijd gaat pas in als het eerste bedrijf herkent wordt. Handig!
Zet de eerste stap naar een betere online zichtbaarheid en maak kennis met ons team. Vraag nu meer informatie aan via dit formulier.