Offerte

OGonline helpt jullie graag. Laten we beginnen met een passend voorstel.

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

Ik heb interesse in
Mijn gegevens
Ik ken ogonline via
recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms

Door op verzenden te drukken geef ik OGonline toestemming om mijn persoonsgegevens te gebruiken om contact met mij op te nemen. Onze privacy statement is hierop van toepassing.

Chatbot voor makelaars en vastgoedprofessionalsJouw nieuwe werknemer van de maand: 24/7 bereikbaar en servicegericht. 

Slide 1

Waar kantoren gemiddeld genomen van negen tot vijf open zijn, scrollt jouw websitebezoeker op alle momenten van de dag over jouw website. De grote vraag is hier: hoe help je geïnteresseerde klanten wanneer je zelf niet 24 uur per dag wakker en online kunt blijven? Een chatbot is een grote stap naar klantvriendelijkheid en surfgemak en draagt bij aan het succes van jouw vastgoedonderneming. Of je nu makelaar, beheerder of projectontwikkelaar bent.

Altijd bereikbaar

Het fijne van chatbots is dat ze een geautomatiseerde, kosteneffectieve manier bieden om met je websitebezoekers te communiceren op een meer directe en persoonlijkere manier. Het is namelijk net of een medewerker een simpel WhatsApp berichtje stuurt, in plaats van een standaard contactformulier. Zo is je makelaarskantoor virtueel 24/7 bereikbaar voor potentiële klanten. Ga je liever op een meer actieve manier in gesprek met jouw doelgroep? Dan helpen we je graag met social media management of een volledige online marketing strategie.

“Wat kan ik voor je doen?”

Een chatbot voor vastgoed werkt anders dan een chatbot gericht op klantenservice. Bij zo’n bot moet de bezoeker een vraag stellen, waarna de bot het antwoord ‘raadt’ aan de hand van bepaalde woorden in de vraag. Vaak zijn deze bots minder effectief dan ze op het eerste gezicht lijken. Een chatbot voor makelaars en vastgoedprofessionals stelt de websitebezoekers proactief een aantal meerkeuzevragen om erachter te komen waar deze potentiële klant naar op zoek is. Daarna begeleidt hij de bezoeker naar de juiste info of medewerker op kantoor.

Leads verzamelen

Stel dat een bezoeker al geruime tijd door je woningaanbod bladert, dan is het aannemelijk dat deze persoon zijn droomhuis niet heeft kunnen vinden. De chatbot kan deze bezoeker vervolgens wijzen op de inschrijfpagina voor een zoekopdracht. Zo verhoog je de kans dat een bezoeker zijn contactgegevens achterlaat en een lead wordt. Deze klant had je zonder de chatbot niet aan kunnen spreken en zo was je een mogelijke lead verloren.

Werken in het vastgoed betekent dat zowel jij als jouw klant regelmatig buiten de standaard negen tot vijf in de weer zijn. Met een chatbot op je website kun je de hele dag het ​​gesprek gaande houden, ook op de momenten dat je zelf niet direct beschikbaar bent. Ben je benieuwd wat een chatbot voor jou kan betekenen? Neem snel contact met ons op, of vraag onze chatbot of wij contact met je op willen nemen!