Als bedrijfsmakelaar nog succesvoller leads genereren.

07/05/2019  in  Blog

Wil je als bedrijfsmakelaar exact kunnen zien welke bedrijven welke objecten en services hebben bekeken op je website? Dit kan eenvoudig met de behulp van de software van Leadinfo. In het dashboard van Leadinfo is direct inzichtelijk welk bedrijf je website heeft geraadpleegd en welke objecten en pagina’s zijn bekijken. OGonline begeleidt je als Leadinfo Certified Partner graag bij de implementatie.

Hoe werkt Leadinfo?

Het Rotterdamse Leadinfo biedt bedrijven een nieuwe manier aan om hun sales een boost te geven. Het bedrijf heeft een technologie ontwikkeld die zakelijke websitebezoekers herkent en daar meteen alle relevante bedrijfsgegevens aan koppelt. Zo kunnen leads veel sneller opgevolgd worden.
Als je als bedrijfsmakelaar Leadinfo inzet is direct inzichtelijk welke objecten door welke bedirjven zijn bekeken.

Bedrijfsgegevens

Leadinfo herkent bedrijven die je website bezoeken door het IP adres te koppelen aan een slim samengesteld database. Vervolgens tonen ze op een overzichtelijke manier bedrijfsgegevens, e-mailadressen en bijvoorbeeld LinkedIn profielen van het bedrijf. Zo heb je alle informatie bij de hand die nodig is om een eerste contact te leggen. Dit zijn potentiële klanten in een overzichtelijk dashboard!

Gespreksonderwerp

Om iemand te overtuigen van je dienst/product wil je natuurlijk wel weten waar de persoon aan de andere kant van de lijn in geïnteresseerd is. Daarom toont deze leadgeneratie software je precies welke pagina’s er bezocht zijn en voor hoe lang. In het geval van een bedrijfsmakelaar weet je dus exact welke objecten zijn bekeken. Je weet dan ook direct in welke richting je het gesprek kan sturen. Handig toch?

Overzicht

Aan alle bedrijven wordt automatisch een leadscore gekoppeld zodat je weet welke leads het meest interessant zijn. Komen ze vaak op je website? Dan krijgen ze automatisch een hogere score. Ook wanneer er meerdere salescollega’s aan de slag gaan met Leadinfo houden ze het overzichtelijk. Aan iedere lead kan je labels en gespreksnotities toevoegen. Zo weet de hele salesafdeling wat de leadhistorie is. Gewoon goed overzicht dus!

Wat te doen met die leads?

We raden het niet aan om de bedrijven die één keer op jouw website zijn geweest meteen te gaan stalken met (standaard) mails. Maar als je nou ziet dat een bedrijf al een paar keer op je site is geweest en meerdere pagina’s heeft bekeken, dan is de kans wel groot dat er wellicht serieuze interesse is. Als je meer informatie hebt, kan je een persoonlijke mail opstellen waarbij je vraagt of je iets concreets voor dit bedrijf kunt betekenen. Kortom, vergeet niet om relevant te blijven met je content.

Gratis 14 dagen op proef

Heb jij ook interesse en wil je het uitproberen? Je kan het programma 14 dagen gratis testen. Uiteraard is de data binnen Leadinfo van jou. Ook wanneer je stopt met deze leadgeneratie software kun je alle data exporteren, zodat je in de toekomst de oude leads nog kunt opvolgen. Ook wanneer je alleen een trial aanvraagt.

AVG

Het toepassen van Leadinfo op je website is volledig in overeenstemming met de GDPR/AVG. Het is wel zo dat het gebruik van deze tool opgenomen moet worden in het lijstje van andere tracking software zoals Google Analytics. Daarnaast worden alleen bedrijven gevolgd met dit systeem.

Geïnteresseerd?

Ook fijn om te weten, de proeftijd gaat pas in als het eerste bedrijf herkent wordt. Handig!

Contact opnemen
Bereikbaar via WhatsApp